13 Mart 2012 Salı

KREM KARAMEL

Gönderen:baharatın kızı
tariflerin için çok teşekkürler arkadaşım.Güzel blogunu görmek için TIKLAYIN

KREM KARAMEL (DOĞAL SÜT İLE:)))




Geçtiğimiz pazar günü ev işlerini bitirip kuaförüme gittim.Bahar geliyor dedim biraz değişiklik yapayım.Eşiminde ısrarlarına daha fazla dayanamadım açıkçası.Saçlarımı kestirdim,açık karamel rengi üzerine bal köpüğü balyaj attırdım.3 yıl gibi uzun bir aradan sonra açık renge alışamasamda değişiklik her zaman motive ediyor insanı.Bir de diyet güzel mi güzel giderken ohhh keyfime diyecek yok.Dilimi ısırayım.Her günümüz böyle keyifli olsun inşallah;))




Kuafördeyken annem aradı.Gelip gelmeyeceğimi sordu.Anneannem canım anneannem taaa bulgaristanlardan kıyma,süt ve çökelek göndermiş sağolsun.Kuaför çıkışı annemlerde aldım soluğu erzaklarımı toplayıp geldim eve.Sütü kaynattım birazıyla yoğurt mayalayacağım bir kısmıylada krem karamel yapmayı düşünüyorum.Eşim çok seviyor ve doğal süt ile tadı gerçekten bir başka oluyor.;) Sütü kaynatmaya başladığımda evimi saran mis kokusunu anlatamam.Allah razı olsun canlarımı başımızdan eksik etmesin.Canım anneannem sen çok yaşa emi:))



Krem karamel tarifim arşivimde mevcut.Buyrun linke Tık Tık:))












Ayrıca bu nefis lezzeti Çay,Kahve Bahane etkiliğinin yeni sahibesi Çatlak Kafe'ye gönderiyorum.Gününüz güzel geçsin dostlar muhabbetle;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder