25 Mart 2015 Çarşamba

Mozaik pasta

 


Malzemeler
2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı kakao
1 su bardağı şeker
1 yemek kaşığı margarin
2 yemekkaşığı un
1 paket vanilya
1,5 paket petibör bisküvi
Yapılışı
Bir tencereye bisküvi ve margarin hariç diğer malzemeleri koyup muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırarak pişirin ocaktan alın içine margarin ilave edin biraz soğuyunca  bisküvileri kırıp kremanın içine  atın yavaş yavaş karıştırın  kek kalıbının içine streçfilm serin karışımı kalıba dökün buzlukta biraz dondurun kalıptan çıkarın streçfilmi pastanın üstünden alın üzerine erimiş çikolata yada çikolata sosu dökün
 pastayı kek kalıbına koymak yerine folyo yada streçfilme döküp rulo sarabilirsiniz yada  dondurma kaşığıyla alıp şekil verebilirsiniz




45 yorum:

  1. Kek kalıbında sunum güzel olmuş elinize saglık..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık pratik be çok Sevdiğim bir pasta kalıplarda güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık..sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Mozaik pastayı farklı hazırlayıp sunmuşsunuz. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok değişik şekil de yapmışınız. Şahane olmuş tabiki. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok sık yaparım ve çokta severim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Nefis görünüyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık bende sizin gibi kek kalıbın da yapıyorum ve kurtarıcı , pratik tarif lezzetineyse bayılırım.
    Sevgiler. ..

    YanıtlaSil
  9. Çok severim ve çok sık da yaparım elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. bayılırım mozaik pastaya

    YanıtlaSil
  11. Mozaik pastanın bu hali de gözel olmuş. Ben hep rulo ya da üçgen şekli veririm..Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  12. İştah kabartıcı olmuş :) ellerinize sağlık
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  13. eşim çok güzel yapar mozaik pastayı :) başka da bişi yapamaz :P :) enfes görünüyor ellerinize sağlık...

    blogda yeni stil ve gezi postlarım var beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. hem kolay hemde harika bir görüntü ellerine sağlık bayıldım

    YanıtlaSil
  15. Bizim evde de çok sevilir.Ellerinize sağlık..Çok hoş bir sunum olmmuş..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. güzel yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim arkadaşlar

    YanıtlaSil
  17. Mozaik pastayı büyük oğlum çok sever, evde sıklıkla yapıyorum.Çok lezzetli oluyor.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. ben çok severim mozaik pastayı, kek kalıbı ile de güzel bir görüntü olmuş ellerinize sağlık


    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık :=

    YanıtlaSil
  20. Modası hiç geçmeyen her daim sevilen pratikliğiyle de tercih edilen nefis bir lezzet.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  21. Modası hiç geçmeyen her daim sevilen pratikliğiyle de tercih edilen nefis bir lezzet.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  22. Hafif ve kurtarıcı bir pasta.. bizim çok sevdiğimiz bir pasta... emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  23. eskiden ne çok yapardım uzun zamandır yapmadım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. waaawww... Görseli bu kadar güzel mozaik pasta görmedim açıkçası. Pek sevmem ben mozaik pasta ama resimdeki hakkındaki fikirlerim farklı :) Çatlakkafe, sitene katılıyorum ve takibe alıyorum seni. Bana da gelir misin...:)

    YanıtlaSil
  25. Mozaik pastaya bayılırım:) Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  26. gözlerim çay arıyor çaayy diye bir şey yazdım gitmedi, gittiyse o da olur bu da olur; niyet belli = çay :))

    YanıtlaSil
  27. Mozaik pastayı çok severim ve yaparım ama hiç böyle bir şekil vermemiştim. Hep piramit şeklinde hazırlıyorum ben. Böyle de deneyeyim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  28. Nasıl severim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  29. Sıkça yaptığım pratik lezzetlerden biri ama hiç minik toplar şeklinde denememiştim.Fikir için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  30. Kek kalıbında şahane olmuş. Sunum da lezzet te harika. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  31. Off harika görünüyor :) Pastanın güzelliğinden merhaba diyemedim bile :) Merhabalar efenim blogunuza katıldım gitti bu nefis tariflere can mı dayanır:D Bende sizi şiir yolculuğuna beklerim:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Ne çok severim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  33. sunumu çok beğendim canım.çok şık bir pasta olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  34. Kek kalıbına almak hiç aklıma gelmemişti. İnanılmaz şık durmuş :)

    YanıtlaSil